Conditie stappenplan

Conditie stappenplan voor een Gespierd Lijf 

Om een gespierd lijf op te bouwen zul je hard aan je conditie moeten werken. Dit gaan we doen aan de hand van een conditie stappenplan waardoor je de basis legt voor de verdere vorming van jouw lichaam naar een super gespierd lijf. De spiergroepen die we uitgebreid behandelen zijn met name van toepassing op de armspieren, borstspieren, beenspieren en schouderspieren. De oefeningen zijn vrij intensief voor een maximaal resultaat.

Het conditie stappenplan is opgedeeld in een trainingsschema en een hardloopschema. Beide schema’s zul je stap voor stap moeten doorlopen zodat jouw lichaam zich volledig gaat vormen tot het superlichaam dat jij wenst.

Om een Gespierd Lijf te kweken heb je een conditie stappenplan nodig!

Om je lichaam om te vormen naar een gespierd lijf heb je twee dingen nodig. Het eerste is het conditie stappenplan en het tweede is zelfdiscipline. Na verloop van tijd zul je verandert zijn in een ander mens met een totaal ander lichaam. Je zult een verandering ondergaan die je van te voren niet had kunnen bedenken.

Ben Jij een echte doorzetter?

In het begin zal je lichaam waarschijnlijk erg moeten wennen aan het vele bewegen. Je zult al snel verslaafd raken aan het doen van de krachtoefeningen en het hardlopen in de buitenlucht. Omdat je lichaam zeer veel energie van krijgt, zal het steeds natuurlijker en bovendien gezond aanvoelen om te bewegen.

Stop niet na een week of 2 want na deze periode zal je lichaam waarschijnlijk nog niet geheel gewend zijn aan je nieuwe levensstijl. Geef je lichaam dus een kans en de tijd om zich om te vormen tot een sportlijf. Dit heeft dus enkel tijd nodig.

Wat je moet weten voordat je begint

Je zult moeten zorgen voor een gezonde levensstijl. De methode is zo efficient mogelijk voor jou ingedeeld! Je zult slechts maximaal 20 minuten per dag kwijt zijn aan het programma, wat bijna 3x minder tijd is dan andere methodes.
Het enige dat je hoeft te doen is het stappenplan uit te voeren en de schema’s te volgen, niets meer en niets minder. Je zult dus vanaf nu niet meer zelf je eigen oefeningen hoeven te bedenken!


In combinatie met deze bewegingsmethode en de krachttrainingen wordt je mentaal ook veel sterker. Hierdoor kan jij in het leven mentaal meer aan dan anderen.

2 Trackbacks / Pingbacks

  1. Trainingsschema | My Blog
  2. Ontbijttips | Gespierd Lijf

Reacties zijn gesloten bij dit onderwerp.