Trainingsschema

Trainingsschema voor een gespierd lijf.

Vaak wordt gevraagd welk trainingsschema het beste werkt. Zelf train ik mijn gespierd lichaam al jaren en staan mijn schema’s in geen verhouding tot iemand die net wil starten met het opbouwen van een gespierd lijf. Om deze reden ben ik naar mijn vriend gestapt die Fitness Coach is en hebben we samen het ebook “Gespierd Lijf” ontwikkeld met een uitgebreid trainingsschema die jij kan gaan volgen.

Begin daarom met deze ontbijttips. We gaan starten om je conditie op pijl te brengen en dat doen we door het hardloopschema. Daarnaast beginnen we met het trainingsschema dat je op een dinsdag moet beginnen. Deze schema’s zul je moeten volgen zodat jouw lichaam zich begint te vormen tot het superlichaam dat jij wenst.

De trainingsschema’s benadrukken het trainen van de armspieren, de borstspieren, de beenspieren en de schouderspieren. Daarnaast ontvang je ook het bonusboek “een sixpack in 30 dagen” waarmee jij je sixpacks extra kunt ontwikkelen en hierdoor een mooi uitgebalanceerd gespierd lichaam ontwikkeld.

Na een aantal maanden zul je zijn verandert in een totaal ander persoon in een totaal ander lichaam.

Nadat je het trainingsschema hebt doorlopen:

Ben je veel energieker dan voorheen.
Heb je een uitzonderlijke goede conditie.
Beschikt 80 procent van de mensen over een sixpack.
Voelt jouw lichaam veel gespierder aan in elke handeling die je verricht
Heb jij een mooi gespierd totaalplaatje.
Zijn de verschillende spiergroepen goed getraint.
Heb jij een energiek en veel fitter lichaam.

4 Trackbacks / Pingbacks

  1. Conditie stappenplan | My Blog
  2. Zelfdiscipline | My Blog
  3. Spiergroepen | Gespierd Lijf
  4. Ontbijttips | Gespierd Lijf

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*