Hardloopschema

Het hardloopschema voor een gespierd lijf.

Een van de belangrijkste items om een gespierd lijf op te bouwen is het volgen van een hardloopschema. Dit is een fundamenteel onderdeel van het bouwen aan een goede conditie. Het hardloopschema zul je stap voor stap moeten volgen zodat jouw lichaam zich begint te ontwikkelen tot het superlichaam dat jij wenst.

Om een Gespierd Lijf te krijgen heb je zelfdiscipline nodig. Je zult je hardloopschema ook daadwerkelijk moeten doen!

Na een aantal maanden zul je verandert zijn in een totaal ander mens in een totaal ander lichaam. Je zult een metamorphose ondergaan die je van te voren niet had kunnen bedenken.

Ben jij een echte doorzetter?

In het begin moet jouw lichaam waarschijnlijk erg wennen aan het vele bewegen en je zult al snel letterlijk verslaafd raken aan het doen van de krachtoefeningen en het hardlopen in de buitenlucht. Omdat jouw lichaam zeer veel energie van krijgt, zal het steeds natuurlijker en bovendien gezond aanvoelen om te bewegen.

Stop niet na een week of 2 want na deze periode zal je lichaam waarschijnlijk nog niet geheel gewend zijn aan je nieuwe levensstijl. Geef het je lichaam dus een kans en de tijd om zich om te vormen tot een sportlijf. Dit heeft dus enkel tijd nodig.

Nadat je deze trainingsmethode hebt doorlopen:

Ben je veel energieker dan voorheen.
Heb je een uitzonderlijke goede conditie.
Beschikt 80 procent van de mensen over een sixpack.
Voelt jouw lichaam veel gespierder aan in elke handeling die je verricht
Heb jij een mooi gespierd totaalplaatje.
Zijn de verschillende spiergroepen goed getraint.
Heb jij een energiek en veel fitter lichaam.

Kortom; een strak lichaam in combinatie met een topconditie

Wat je moet weten voordat je aan deze trainingsmethode Begint

Je zult moeten zorgen voor een gezonde levensstijl. De methode is zo efficient mogelijk voor jou ingedeeld! Je zult slechts maximaal 20 minuten per dag kwijt zijn aan het programma, wat bijna 3x minder tijd is dan andere methodes.
Het enige dat jij hoeft te doen is het stappenplan uit te voeren en de schema’s te volgen, niets meer en niets minder. Je zult dus vanaf nu niet meer zelf je eigen oefeningen hoeven te bedenken!


In combinatie met deze bewegingsmethode en de krachttrainingen wordt je mentaal ook veel sterker. Hierdoor kun jij in het leven meer aan dan anderen.

7 Trackbacks / Pingbacks

  1. Conditie stappenplan | My Blog
  2. Oefeningen | My Blog
  3. Spiergroepen | My Blog
  4. Conditie Stappenplan | Gespierd Lijf
  5. Oefeningen | Gespierd Lijf
  6. Trainingsschema | Gespierd Lijf
  7. Ontbijttips | Gespierd Lijf

Reacties zijn gesloten bij dit onderwerp.