Oefeningen

Oefeningen voor een gespierd lijf

Om een gespierd lijf op te bouwen gaan we eerst oefeningen doen om uitgebreid aan de conditie te werken. We beginnen met het opstarten met het hardloopschema. Door te gaan hardlopen verstevig je je lichaam waarna deze zich begint te vormen tot een ander lichaam met meer spieren.

Hiernaast gaan we beginnen met het trainen van de verschillende spiergroepen. Deze spieren zijn ondereel van de armspieren, borstspieren, beenspieren en schouderspieren.

Om een Gespierd Lijf te krijgen moet je je oefeningen ook daadwerkelijk doen!

Na een paar maanden zul je zijn verandert zijn naar een ander mens in een totaal ander lichaam. Je zult een metamorphose ondergaan die je van te voren niet kan bedenken.

Blijf jij je oefeningen doen?

In het begin moet jouw lichaam erg wennen aan de oefeningen en je zult al snel letterlijk verslaafd raken aan het doen van de krachtoefeningen en het hardlopen in de buitenlucht. Omdat jouw lichaam zeer veel energie van krijgt, zal het steeds natuurlijker en bovendien gezonder aanvoelen om te bewegen.

Stop niet na een week of 2 met je oefeningen, want na deze periode is je lichaam nog niet geheel gewend zijn aan je nieuwe levensstijl. Geef het je lichaam dus een kans en de tijd om zich om te vormen tot een sportlijf. Dit heeft dus enkel tijd nodig.

Nadat je deze oefeningen hebt doorlopen:

Ben je veel energieker dan voorheen.
Heb je een uitzonderlijke goede conditie.
Beschikt 80 procent van de mensen over een sixpack.
Voelt jouw lichaam veel gespierder aan in elke handeling die je verricht
Heb jij een mooi gespierd totaalplaatje.
Zijn de verschillende spiergroepen goed getraint.
Heb jij een energiek en veel fitter lichaam.

Kortom; een strak lichaam met een topconditie

Wat je moet weten voordat je aan deze oefeningen begint

Je zult moeten zorgen voor een gezonde levensstijl. De oefeningen zijn zo efficient mogelijk voor jou ingedeeld! Je zult slechts maximaal 20 minuten per dag kwijt zijn aan de oefeningen, wat 3x minder tijd is dan andere methodes.
Het enige dat jij hoeft te doen is het stappenplan uit te voeren en de oefeningen te doen. Je zult dus vanaf nu niet meer zelf je eigen oefeningen hoeven te bedenken!


In combinatie met deze bewegingsmethode en de krachttrainingen wordt je mentaal ook veel sterker. Hierdoor kun jij in het leven meer aan dan anderen.

1 Trackback / Pingback

  1. Conditie stappenplan | My Blog

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*